نماز،بهشت خلوت انسان است.


نماز است معراج ما خاکیان بر او غبطه ورزند افلاکیان



نويسندگان
تاريخ و زمان


كد تقويم

اوقات شرعی

کوله بارت بر بند!

شاید این چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسیم!

بشناسیم خدا را و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم!

ای سبکبال!

در این راه شگرف

در دعای سحرت

در مناجات خدایی شدنت

هرگز از یاد نبر ....من ِجامانده بسی محتاجم.

 

اینو برادرم تو محل کارش گرفته بود . حیفم اومد نزارم.

اینا چی کار میکنن که اینقدر پاکن؟

 



نظرات شما عزیزان:

گیله مرد
ساعت18:58---14 آذر 1390
سلام
از اینکه به وبلاگم سر زدین ممنونم


nahal
ساعت1:25---14 آذر 1390
salam mrc esme wblogam najvaye del ba in esm ad kon

عبدالله
ساعت1:03---14 آذر 1390
سلام و ممنون از لطف شما و نظری که دادید
خواستید لینک کنید با نام "مفتاح" لطف کنید تا بنده هم لطف شما را جبران کنم
ممنون اطلاع دهید


عزادار
ساعت0:51---14 آذر 1390
سلام
از اینکه به وب بنده تشریف آوردین سپاسگزارم
هرچند مطالبتون کمه ولی بسیار پرمحتواست.
بنده شما لینک کردم
شما هم بنده رو با عنوان یاوران مهدی-عج لینک کنید.


موفق و مهدوی باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, ] [ 1:22 ] [ فرشته بختیاری ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

دعا برای بازدید کنندگان

دعایت می کنم، روزی بفهمی گرچه دوری از خدا، اما خدایت با تو نزدیک است دعایت می کنم، روزی دلت بی کینه باشد، بی حسد با عشق، بدانی جای او در سینه های پاک ما پیداست شبانگاهی، تو هم با عشق با نجوا بخوانی خالق خود را اذان صبحگاهی، سینه ات را پر کند از نور ببوسی سجده گاه خالق خود را دعایت می کنم، روزی خودت را گم کنی پیدا شوی در او دو دست خالیت را پرکنی از حاجت و با او بگویی: بی تو این معنای بودن، سخت بی معناست

آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 98457
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس