نماز،بهشت خلوت انسان است.


نماز است معراج ما خاکیان بر او غبطه ورزند افلاکیان



نويسندگان
تاريخ و زمان


كد تقويم

اوقات شرعی

از عمق سکوت تا خدا خواهم رفت

 

تا دورترین افق رها خواهم رفت

 

  امروز در اندیشه ی زرین نماز

 

از قوس سجود تا خدا خواهم رفت



نظرات شما عزیزان:

پویا
ساعت13:12---16 آذر 1390
سلام.وبلاگ زیبایی دارید و پر محتوای دارید از این که به وبلاگ اومدی و نظر دادی ممنون من شما رو لینک کردم شما هم اگه لایق دونستید با نام امیرالمومنین وبلاگ رو لینک کنید

محمد
ساعت22:37---15 آذر 1390
سلام
.
.
.
.
.
فضای وبلاگ متناسب با فطرت و سرشت آفرینش هست ؛ سبز رنگ با تصویری از طبیعت بر پیشانی وبلاگ
.
.
.
.
وبلاگی که در مسیر اشاعه ستون دین یعنی نماز گام بی میداره که غذای اصلی و غیر قابل جایگزین روح آدمی هستش ؛ و در عین حال اتصال دهنده اش به ملوکت هستش.
.
.
.
.
.
در مجموع وبلاگ قابل تحسینی هستش و اگر فونت حروف یکدست باشه قابل تحسین تره ! تلفیق طبیعت و نماز یک تلفیق هنری و معنوی ست....


parisa
ساعت20:08---15 آذر 1390
salam dooste aziz man u ro link kardam mamnoon mishammmm u ham mano link koni


parisa
ساعت20:08---15 آذر 1390
salam dooste aziz man u ro link kardam mamnoon mishammmm u ham mano link koni


احسان
ساعت17:26---15 آذر 1390
سلام

ممنون از اینکه سرزدی

من شما رو با اسم معراج مومن لینک کردم، شما هم منو با اسم نماز-اسلام لینک کنید

راستی فکر کنم شما هم تو مسابقه وبلاگ نویسی نماز شرکت کردین، آره؟

به هر حال براتون آرزوی موفقیت دارم

بازم بهم سر بزن، ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, ] [ 8:43 ] [ فرشته بختیاری ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

دعا برای بازدید کنندگان

دعایت می کنم، روزی بفهمی گرچه دوری از خدا، اما خدایت با تو نزدیک است دعایت می کنم، روزی دلت بی کینه باشد، بی حسد با عشق، بدانی جای او در سینه های پاک ما پیداست شبانگاهی، تو هم با عشق با نجوا بخوانی خالق خود را اذان صبحگاهی، سینه ات را پر کند از نور ببوسی سجده گاه خالق خود را دعایت می کنم، روزی خودت را گم کنی پیدا شوی در او دو دست خالیت را پرکنی از حاجت و با او بگویی: بی تو این معنای بودن، سخت بی معناست

آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 216
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 98693
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس